Like us on Facebook

Monday, September 28, 2009

Thank You, Guys!

I am so slow on the uptake. So pardon me for failing to notice that it is the nice thing to do that when you have a new follower, you immediately follow him or her publicly unless of course the blog is about a murder plot. I hope I am now duly following all my followers.

I have noticed that when people decide to write a blog this is done chiefly because they have something to say even if at the beginning they doubt they do. I learn a lot from my fellow bloggers. I know people literally get out of their way to capture that best photo, or download or upload a video on the computer. It all takes time and patience. So, let us all keep up the good work and come up with lines that celebrate our diversity. Now, in Portuguese...

Sou tão desatinado. Desculpem-me por não notar que a coisa legal de se fazer quando você tem um novo seguidor, você imediatamente o segue a menos que o blogue seja sobre uma obra duvidosa. Eu espero estar em dia com meus companheiros blogueiros.

Eu percebi que quando as pessoas decidem escrever um blogue elas o fazem simplesmente porque têm algo a dizer mesmo que no começo duvidem disso. Eu aprendo muito com meus amigos blogueiros. O trabalhão que dá, por exemplo, baixar um video. E as fotos, então? Tudo requer paciência e é trabalhoso. Então, vamos lá, que continuemos com o bom trabalho e que façamos criar coisas que celebrem a nossa diversidade.

2 comments:

  1. Mauro, you have beautiful, bold writing style and obviously have thoughts on many topics. I'm looking forward to following your blog.

    ReplyDelete
  2. Thank you, Kyle. I spend hours thinking of what to write and all of a sudden, out pops what you see on the page. I say, Heck! I did not write that, but I did. Sometimes, it is too bold and i delete it...

    ReplyDelete